بریجستون تامین کننده لاستیک لامبورگینی Revuelto




بریجستون تامین کننده لاستیک لامبورگینی Revuelto

تایرهای Potenza Sport بریجستون برای لامبورگینی روُئلتو V12 HPEV Revuelto انتخاب شده اند.

جدیدترین خودروی برقی لامبورگینی، روُئلتو، دارای تایرهای سفارشی بریجستون Potenza Sport با عملکرد بالا است. این لاستیک ها در قطر های 20 و 21 و 22 اینچ روانه بازار شده اند و برای به حداکثر رساندن قابلیت های این خودرو طراحی شده اند.

بریجستون برای اطمینان از اینکه لاستیک ها بتوانند وزن و نیرو وارد شده از 3 موتور الکتریکی که برای چرخ های جلو و یک موتور احتراق داخی 12V که برای چرخ های عقب تهیه شده است را اداره کنند، تایرهای پوتنزا را با فناوری توسعه مجازی بریجستون توسعه داده اند. با این فناوری، مهندسان می توانند نسخه های دیجیتالی لاستیک را قبل از ساختن نمونه های اولیه فیزیکی در دنیای مجازی تولید و آزمایش کنند، این کار باعث صرفه جویی در وقت و مواد و همچنین کاهش انتشار گاز CO2 در طول فرآیند می شود.

طراحی و مواد به کار رفته در این لاستیک باعث عملکرد عالی در سرعت های بالا، فرمانپذیری و چسبندگی فوق العاده بر روی سطوح خشک و مرطوب شده است. همچنین این تایر از فناوری Run Flat (RFT) بهره می برد. این فناوری به رانندگان اجازه می دهد که حتی بعد از پنچری به مقدار 80 کیلومتر با خیالی آسوده به رانندگی ادامه دهند.

تایرهای پوتنزا برای روُئلتو در 265/30ZRF20 در جلو و همچنین 345/30ZRF21 در عقب و همچنین 265/30ZRF21 در جلو و 355/25ZRF22 در عقب موجود هستند. یک مجموعه عملکردی نیز برای این خودرو طراحی شده است، با 265/35ZR20 برای جلو و 345/30ZR21 برای عقب. همچنین لاستیک های Blizzak LM005 بریجستون به عنوان تایر زمستانی پس از فروش در اندازه 265/35R20 برای جلو و برای عقب 345/30R20 در دسترس هستند.این تایر چسبندگی فوق العاده بر برف را تضمین می کند و در عین حال پاسخگویی و دقت فرمان خوبی را روی سطوح خشک و مرطوب ارائه می دهد.

استیون دی بوک، معاون جایگزین مصرف کننده و OE در بریجستون، اظهار داشت: تایرهای سفارشی بریجستون کاملا مکمل و تقویت کننده شخصیت روُئلتو است. ما تایرهایی ساخته ایم که هندلینگ لازم برای این وسیله نقلیه پرقدرت را بدون پایین آوردن سطح عملکرد ارائه می دهد.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0